Maaf kerana menyepi buat seketika. Tapi alhamdulillah kerana blog yang baru sahaja dibuka selama 8 hari ini telah menarik ramai pengunjung. Terima kasih atas sokongan beberapa pelawat yang menghantar mesej kepada saya untuk lebih kerap update blog ini.

Itu sudah cukup memberikan saya semangat untuk meneruskan matlamat blog ini. Doa-doakan.

Di sini saya ingin memohon maaf kepada semua pengunjung kerana tidak dapat update blog ini buat sementara waktu. Saya sedang dalam proses untuk menyiapkan beberapa entri mengenai rahsia kepimpinan Nabi Muhammad. Itu pun kalau saya sempat mengkaji dan menulisnya seberapa pantas.

Harapan saya, teruslah kita sentiasa meneliti dan menghayati setiap yang telah ditunjukkan oleh Allah dan rasulnya, Nabi Muhammad. Ingat setiap ilmu yang baik walau datang dari dunia barat sekalipun, harus kita tuntut.